شیرینی آلمانی

مواد لازم برای شیرینی آلمانی 10800000

روغن جامد ( روغن قنادی ) 200 گرم  ، پودر قند 100 گرم ، تخم مرغ 1 عدد ، وانیل یک چهارم قاشق چایخوری ، شیر خشک ( نیدو باشه بهتره ) 10 گرم ، آرد 330 تا 350 گرم ، شکلات ذوب شده ( همون شکلات تخته ی پارمیدا ) 250 گرم ، مارمالاد به دلخواه ( من خودم سیب و زردآلو استفاده میکنم خوشمزه تره )

طرز تهیه شیرین آلمانی 10800000

روغن جامد و پودر قند را با همزن میزنیم تا تغییر رنگ دهد و سبک شود بعد تخم مرغ و وانیل را اضافه و مخلوط میکنیم در آخر شیر خشک و آرد را افزوده و خمیر را جمع میکنیم و داخل پلاستیک قرار میدهیم و 4 تا 5 ساعت در یخچال میگذاریم چون قبل از استراحت خمیر چسبناکه باید حتما خمیر رو استراحت بدیم 10800000

بعد از استراحت تکه های کوچکی از خمیر را پهن میکنیم و قالب میزنیم ( با هر قالبی که دوست داشتین ) در سینی میچینیم و در دمای 180 درجه به مدت 15 تا 20 دقیقه میپزیم .

++ اول با 330 گرم آرد شروع میکنیم اگر بعد از استراحت خمیر چسبناک بود آرد را روی سطح میپاشیم و به خورد خمیر میدهیم .

++ این خمیر را میتوانیم 3 روز در یخچال نگهداری کنیم .

++ سعی کنید از این شیر خشک های کیلویی نخرید چون یکم شور مزه هستن .

امیدوارم این شیرینی رو درست کنید و خوشتون بیاد


http://up.kpnu-csc.ir/uploads/kpnucsc142615559339241.jpg

نظرات 7 + ارسال نظر
مهشید پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:25 ب.ظ http://1691.mihanblog.com

تزئیناتت خیلی حرفه ایه
واقعا مرحبا داری سپیده جون
خوشم میاد وقتی یه کاری میکنی، از سر باز کنی نیست و با دل و جونه
هزارماشالله به جونت

ممنون از انرژی مثبت هایی که بهم میدی مهشید جونم
فدای توووووووووووووووووووو
قربونت

نگین شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:20 ق.ظ http://r913909n.blogfa.com/

مرسی سپیده جونم- خیلی خیلی لطف کردی عزیزم :)

خواهش میکنم خانومی ، کاری نکردم که

sep!deh یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:02 ب.ظ http://lahzehayesepid.blogsky.com/

سلام سپیده عزیزم، خوبی؟!

واقعاً دل و دماغ شیرینی درست کردن و عید رو ندارم اما چند باری اومدم وبت سر زدم ولی واقعاً حس کامنت گذاشتن رو نداشتم ..

اما بازم دلم نیومد اینقدر زحمت کشیدی ازت تشکر نکنم، دست گلت درد نکنه، خیلی عالی شدن، مرسی از این همه ظرافتی که توی کارت داری ..

من به تو افتخار میکنم، موفق باشی نازنینم، مثل همیشه پرفکت بودی ...

سلام خانومی خوبم ممنون ، شما خوبی

عزیزم تو این روهای بهاری به خودت انرژی مثبت بده و سعی کن به چیزهای خوب و شاد فکر کنی
فدات بشم من مهربون خانوم
شما لطف داری ، الهی تو هم همیشه موفق باشی

مان الا چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:02 ق.ظ http://delniya1392.mihanblog.com

با یک دنیا دلتنگی ســـــــــــــــــــــــــــلــام بر مامان سپید و درسای ناز
خ دلم براتون تنگ شده بود
مثل همیشه اینجا پر از انرژی مثبته و به ما هم منتقل شد و شیرینی های عیدمون رو برای اولین بار خودمون درستیدیم
خ خ خ خ خ سپاسگزارم بابت دستور تهیه
بوس از مادری و دخملی

وااااااااااااااااای سلام مامان الای مهربون ، کجاین دلم براتون یه ذره شده
فدای شماااااااااااااااا، ایول شیرینی های عید
خواهش میکنم خانومی
هزار تا بوس هم واسه شما مامانی گل و دختر نازمون

پگاه مامان آرتین یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام عزیزم سال نوشمامبارک.امیدوارم درکنارهم شاد وسربلند باشید
من عاشق هنرمندی تو دوست خوبم هستم.وازت ایده می گیرم
درسا جونمو ببوس خیلی زیاد

سلام پگاه جونم ممنونم ، انشالله شما هم سال خوبی داشته باشید
شما لطف دارین خانومی
ببوس آرتین جونمو از طرف من

R@min پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:53 ب.ظ http://sanchez2020

چقده خوشمزه است این شیرینی ها

لطف دارین شما
آدرس وبتون خطا میده چرا ؟

R@min چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:38 ب.ظ http://sanchez2020.blogfa.com

فکر کنم الان ادرس وبم درست باشه

بله ممنون درست شد آدرس وبتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد