عیدتون مبارک

دعا کنیم در سال جدید هیچکی دلش نگیره 10800000

اگه هم گرفت خدا یه هم صحبت خوب بذاره سر راهش 10800000

دعا کنیم هیچ کدوممون اشکی از چشماش نیاد اگه هم اومد از خوشحال باشه 10800000

دعا کنیم هیچکی دلش پر نشه اگه هم شد پر بشه از عشق از خوشحالی 10800000

دعا کنیم هیچکی ناامید نشه اگه هم شد خدا زود یه امید دیگه بهش بده 10800000

دعا کنیم هر کی هر چی تو دلش داره بهش برسه 10800000

دعا کنیم حکمت خدا با آرزوهامون یکی باشه 10800000

دعا کنیم همه ی مریض ها شفا پیدا کنن 10800000

و تنها درد دنیا دل درد از خنده های از ته دل باشه 10800000

آرزو میکنم خنده هاتون از ته دل و گریه هاتون از سر شوق باشه10800000

خدا جونم خوشحالم که یک بهار دیگه هستم خوشحالم که به من عمری دادی تا در کنار همسرم و دختر گلم باشم و از بودن در کنار خانوده ام لذت ببرم

خدایا شکرت برای همه ی داشته ها و نداشته ها

عیدتون مبارک

نظرات 13 + ارسال نظر
الهه شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 10:41 ق.ظ http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی منم همه اینارو برای تو و خانواده ات از خدا میخوام اجی سال جدید رو پیشاپیش بهت تبریک میگم اجی ان شاءالله که سال خیلی خوبی پیش روت باشه و همیشه کنار خانواده ات شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشی اجی عیدت هم پیشاپیش مبارک اجی
دوست دارم اجی

سلام عزیز دلم
ممنونم ، الهی شب و روز همه خوب باشه و بهترین ها اتفاق بیوفته واسه همه
منم تبریک میگم بهت الهه جونم
مواظب خودت و مهربونیهات باش

الهه یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 10:46 ق.ظ http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی سه شنبه اپم اجی هر وقت تونستی بهم سر بزن اجی

سلام عزیزم خوبم ممنون تو خوبی
باشه گلم میام پیشت حتما

خانوم خونه یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 05:14 ب.ظ

آمین گوی دعاهاتم سپیده نازنینم...
سلام خانومی خوبی ؟ ایشالله سال جدید پر بشه از اتفاقای خیلی خیلی خوب واست

قربونت برم مهربون خانوم
سلام عزیزم ممنون خوبم شما خوبی خوش میگذره
الهی آمین ، همچنین واسه شما و همه

الی بانو دوشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 12:11 ق.ظ

ایشالا که سال جدید سال خوب وخوشی برای همه باشه و همچنین برای سپیده جونم و خانوادش، پیشاپیش عیدت مبارک و روز زنم باتاخیر مبارک

ان شالله
ممنونم عزیزم بابت دعاهای قشنگت
عید شما هم مبارک قربونت برم

الی بانو پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 11:34 ب.ظ http://http:/

سلام عزیزم...سال نو مبارک...سال خوب وخوش در کنار خانواده داشته باشی

سلام خانومی ممنونم همچنین شما

marzi جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 09:11 ق.ظ http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلااااام عزیزم. سال نو بر شما مبارکباد
شد سال به این سالها با سلامتی و دل خوش

سلام مرضیه جون ممنون سال نوی شما هم مبارک
الهی آمین همچنین برای شما

باران یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 11:54 ب.ظ

سپیده جونم سلام
سال نو مبارک عزیز دلم
آمین گوی همه دعاهای قشنگت هستم
الهی همیشه شاد و خوشبخت باشی عزیز مهربونم

سلام باران جون مهربونم
فدات بشم من ، سال نوی شما هم مبارک
عزیزی
الهی آمین ، همچنین شما مهربونم

نگین دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 09:20 ق.ظ http://poniya.blogsky.com/

سال نو مبارک سپیده جان پربارترین سال باشه براتون

سال نوی شما هم مبارک نگین جانم الهی آمین ، ممنونم همچنین برای شما

ساناز سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 05:20 ب.ظ

الهی قربون اون موهای خوش حالتت عزیزم. سال خوب و عاشقانه ای داشته باشید

لطف داری ساناز جونم
ممنونم عزیزم همچنین شما

مهسا چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 03:56 ب.ظ

الهی امین
سلام سپیده جونم خوبی سال نو مبارک گل دختر نازت خوبه ببوسش از طرف من
سال خوبی داشته باشی عزیز دلم

سلام عزیزم
سال نوی شما هم مبارک ، خوبم ممنون گل دختر هم خوبه سلام داره خدمت شما
ان شالله همچنین شما عزیزم

مهسا چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 03:57 ب.ظ

سپیده جون رمزت عوض شده من هر چی میزنم باز نمیکنه

سلام مهسا جانم عوض نشده
همون قبلیه

عاطی شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 01:46 ب.ظ http://khianat16.blogfa.com

سلام عزیزم شرمنده نت نداشتم نتونستم تبریک بگم..عیدتوهم مبارک امیدوارم سال خوبی هم برای تو هم برای دخترنازت و کل خونوادت باشه

سلام خانومی
ممنونم عید شما هم مبارک
ان شالله همچنین واسه شما
الهی بهترین ها واست اتفاق بیوفته دوست خوبم

بانوی پاییزی چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 01:36 ق.ظ

ی آمین از ته دلم گفتم برای همه این دعاهای قشنگ
من به فدای این دخمل ناز

عزیزمی
قربونت برم من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد