ماه مبارک رمضان

ماه ضیافت و غبار روبی دلها مبارک10800000

التماس دعا 10800000


http://up.kpnu-csc.ir/uploads/kpnucsc149582753767921.jpg

نظرات 7 + ارسال نظر
marzi شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 05:34 ق.ظ http://rozegaremarzi.blogsky.com

مبارک باشه آمدن ماه خدا

ممنونم عزیزم

الهه شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام اجی خوبی ممنونم نماز روزه های تو هم قبول باشه اجی التماس دعا

سلام عزیزم ممنون
محتاجیم به دعا

بانوی پاییزی شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:20 ب.ظ

لام خواهری جونم
نماز و روزه هات قبول
التماس دعا مخصوص

سلام گلم
ممنون قبول حق ، همچنین نماز و روزه های شما
محتاجیم به دعا مهربونم

مهسا یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام عزیزم نمازو روزه هات قبول باشه انشالا
ببخشین اجی وقت نکردم پساتو بخونم انشالازودی میام هنرمندی هاتو میبینم سپیده جون شما بودین با کالری شمار وزن کم کردین فقط کالری کم کردین کنارش قرص یا مکملی هم استفاده میکردی یا نه من پونزده کیلو اضافه وزن دارم چند روزه شروع کردم کالری کم کنم حداقل هفته ای نیم یا یک کیلو انشالا بتونم وزن نرمال داشته باشم یه بار دکتر تغذیه رفتم ولی راضی نبودم زیاد شرمنده خیلی حرف زدم ممنون میشم راهنماییم کنی

سلام مهسا جان ممنونم قبول حق ، نماز و روزه ها ی شما هم قبول باشه
قربونت برم لطف داری عزیزم اشکال نداره
من یک دوره ای کم کردم و لی با حلقه زدن و شام شب نخوردن وزنم و پایین آوردم ، به نظرم حلقه زدن خیلی جواب میده
من اصلا طرف دارو و رژیم سخت نرفتم فقط کم کم به کم خوری عادت کردم و معده هم باهام راه اومد خداروشکر کنارش هم حلقه زدن بهم خیلی کمک کرد ، یک جور ورزشه این حلقه زدن خودش
ان شالله به بهترین وزنی که دوست داری برسی دوست خوبم

الی بانو دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:20 ب.ظ http://range-zendegi.blog.ir

نماز و روزه هات قبول باشه عزیزم

قبول حق خانومی
نماز و روزه های شما هم قبول باشه
التماس دعا

الی بانو سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:30 ق.ظ http://range-zendegi.blog.ir

سپیده جون بلاگ اسکای با من لج داره هاهرچی کامنت میذارم فقط خط اول رو نشون میده

ای وای جدی میگی
چرا آخه

خانوم خونه دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 03:56 ب.ظ

ماشالله گل دختر چه ناز و ماه...چقدر خانوم...

خدا حفظش کنه عزیزدلم..

عزیزمی ممنونم دوست خوبم
الهی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد