به پایان رسید این ماه قشنگ

خدایا خروج از ماه مبارک را برای ما مقارن با خروج از تمامی گناهان قرار بده 10800000

خدایا خودت به ما توفیق بده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یک ماه خودمون در ماه رمضان را از این به بعد هم حفظ کنیم 10800000 آمین 108000001080000010800000

خدایا ممنونم که اجازه دادی تو این ماه قشنگ نفس بکشیم که هر لحظه اش حرمت داره 10800000

خدایا شکرت 10800000

عیدتون مبارک طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق

دختر نازم عاشقتم که پر از انرژی های قشنگی برام

عاشقتم که وقتی دعا میکنی به یاد همه هستی


http://up.kpnu-csc.ir/uploads/kpnucsc149838841447171.jpg

نظرات 11 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 12:13 ق.ظ

سلام اجی خوبی عید تو هم مبارک اجی خدا دخترتو برات نگهداره

سلام عزیزم
ممنونم عید شما هم مبارک

باران دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 10:15 ب.ظ

سلاممممم سپیده عزیزم
خوبی خانومی؟
عیدت مبارک. عباداتت قبول درگاه حق باشه... آمین
دلم خیلی برات تنگ شده بود. مواظب خودت باش عزیز مهربونم
خدا این عزیز دل خاله رو حفظ کنه با این چهره زیبا و پاک و معصومش .... آمین

سلام باران جانم
خوبم عزیزم ممنونم شما خوبی
منم دلتنگتم گلم ، چشم شما هم مواظب خودت و قلب مهربونت باش
الهی آمین ، ممنون خاله باران مهربون

الی بانو پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 11:21 ب.ظ http://range-zendegi.blog.ir

چه خوب که اومدی سپیده جون
عید گذشته هم مبارک
خدا حفظش کنه ...درسا جون روببوس

ممنونم مهربونم
عزیزمی عید شما هم مبارک
الهی آمین ، باشه حتما ، شما هم ببوس گل دختر نازتو از طرف من

sep!deh شنبه 10 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 10:12 ق.ظ http://lahzehayesepid.blogsky.com/

سلام ...
من اومدم بعد از یه غیبت طولانی ...

سلام عزیز دلم
به به خوش اومدی
چه کار خوبی کردی حسابی دلتنگت بودم

هلیا سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 08:51 ق.ظ

راستی سپیده جون از زهرا خبر نداری وبلاگش از بین رفته؟ آدمها شبیه وبلاگشان نیستند

زهرا خوبه خداروشکر ، باهاش در ارتباطم
برمیگرده ان شالله دوباره

بانوی پاییزی پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام عزیزدلم حالت چطوره؟
دلم واسه تو و این دخمل قشنگت که دل منو برده یه ذره شده بود بخدا
فداش بشم چه ناز و معصومه تو چادرنماز خدا الهی پشت و پناهش باشه
کجایی خواهری جونم چرا وبت رو آپ نمیکنی؟خبری ازت ندارم پیج اینستامم کلا پرید و نمیتونم واردش شم که بهت سر بزنم
یه خبری از خودت بده عشقم

سلام عزیز دلم خوبم ممنون
تو خوبی ، اتفاقا چند روزه اینستا کلی پیام گذاشتم واست که کجایی و از این حرفا چرا پریده
خوبیم عزیزم میام آپ میکنم همین روزا
شما خوبی گل دخملی نازت خوبه

باران پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 07:03 ب.ظ

سپیده ی عزیز و مهربون من چطوره؟ خوبی خانومی؟

فدای تو بشم باران جونم
خوبم ممنون
تو خوبی مهربونم ؟

marzi شنبه 17 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 11:23 ق.ظ http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام سپیده جونم. خوبی؟ چه خبرا؟
درسا گلی چه خوشگل شده با این چادر نماز گل گلیش

سلام عزیز دلم خوبم ممنون ، شما خوبی
چشمات خوشگله خاله مرضیه جون

الهه یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 06:25 ب.ظ

سلام اجی خوبی ایمیلو دادم اجی با یکی از ایمیل های دیگه ام اجی تشکر هم نمیخواد

سلام عزیزم
ممنون از لطفت مهربونم

F.a چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 12:52 ق.ظ

ماشاالله به این گل دختر ناز
خداحفظش کنه

الهی آمین
ممنون دوست خوبم
خدا عزیزان شما رو هم حفظ کنه

الهه سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام اجی خوبی ۲۹ و ۲ اپم وقت‌ازاد داشتی بهم سر بزن اجی ممنونم

سلام عزیزم حتما
ممنون خبر دادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد